​
Info om os
​
MobilDoc ApS
Vestergade 2b
4690 Haslev
+45 42456969
Cvr.nr. 39489856
Handelsbetingelser
Læs venligst vores salgs- og leveringsbetingelser. De gælder for alle reparationer, køb & salg på Mobil Doc. samt i vores butik. Ved reparationer, køb/salg og bestillinger hos Mobil Doc. (butik) og Mobil Doc. (hjemmeside) antages det at køberen har læst og accepteret disse salgs- og leveringsbetingelser.
(Handelsbetingelserne er senest opdateret 22.10.2018)
​
Aftale indgåelse
Alle kunder der vælger at aflevere deres enhed til reparation hos Mobil Doc. kan enten gøre det personligt ved at møde op i vores butik i Haslev, eller sende den ind til os med posten.
Kunden skal udlevere kontakt information, oplysninger om enheden som gøre vores tekniker er i stand til reparation, samt en fejlbeskrivelse.
Ved indlevering i butikken aftales der hvad prisen for reparationen er og ved diagnose betales kun for diagnosen hvis man fravælger en evt. reparation. Reparationer fortages ikke uden kundens accept.
Det er vigtigt for os at alle indleverede enheder skal leveres uden tilbehør (opladere, adapter, cover, simkort mm.) med mindre der aftales andet. Mobil Doc. kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør.
Reparations tid
Vi bestræber os på at reparere din enhed indenfor 1-2 timer, men der kan i perioder med travlhed gå længere tid. Dernæst kan det ske, at vi ikke har reservedelen på lager, hvilket også kan medføre forlænget reparationstiden. Når du besøger butikken eller ringer til 42456969 kan du få oplysninger om lagerstatus på dit efterspurgte produkt/reservedel. Ved diagnoser skal der forventes at dette kan tage fra 1-5 hverdage, da vi skal bruge længere tid på test af din enhed.
Afhentning
De fleste reparationer laves samme dag og oftest på under 1 time. Skulle du være forhindret i at hente din enhed samme dag, bedes du afhente hurtigst mulig. Hvis du er forhindret pga. sygdom, ferie, efterskoleophold og lignende, gemmer vi din enhed(er) til dig på vores værksted i op til 3 måneder. Hvis enheden ikke afhentes senest 3 måneder efter indleveringen, så afmonteres de ny-installeret reservedele og resten af enheden sendes til genbrug. Der opkræves 399kr arbejdsløn for den tid der er brugt på montering og afmontering af reservedelen(e) hvis vi kan komme i kontakt med kunden. Afhentning er således på kundens eget ansvar, da vi ikke kan fungere som lager for elektroniske apparater.
​
Forsendelse
Kunden er selv ansvarlig for forsendelsen af sin enhed til Mobil Doc.. Vi anbefaler, at sende enheden som pakkepost, da dette garanterer, at enheden er forsikret under fragten og ydermere kan spores via Track & Trace. Sendes enheden som et almindeligt brev, er der ingen forsikring og ej heller nogen mulighed for at spore forsendelsen – derfor frarådes dette på det kraftigste.
Tilsendte enheder bliver efter endt reparation, medmindre andet er angivet, sendt retur til afsenderadressen. Mobil Doc. bruger PostNord til forsendelse og rettidig levering forudsætter, at PostNord overholder leveringsaftalen. Mobil Doc. kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNord's målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage eller mere. Vi bestræber os på at levere din bestilling hurtigst muligt, ofte indenfor 2-3 hverdage, hvis andet ikke er aftalt skriftligt mellem køber og Mobil Doc. – dog kan der forekomme længere leveringstid på op til 10 hverdage, såfremt enheden er udsolgt – dette vil vi meddele kunden. Oplyste leveringstider er vejledende og kan derfor afvige. Kontakt os for nærmere information omkring dette.
Vejledning til indsendelse af enhed med posten:
Vi sender kun telefoner som pakkepost og vi anbefaler på det kraftigste, at du gør det samme ved indsendelse af din telefon. På den måde er du forsikret, såfremt den ikke måtte nå frem eller forsvinde under fragten.
​
Anvendte reservedele
Hos Mobil Doc. bruger vi originale reservedele, hvis muligt.
Ved reparation af modeller fra andre producenter end Apple leveres reservedelene oftest direkte af producenten, og er derfor originale.
​​
Vi tilbyder udvalgte Apple-reparationer i 2 kvaliteter – OEM kvalitet og Original kvalitet
​
OEM kvalitet skærm er en standart kopi skærm som ligner en original skærm.
Der er dog forskelle, skærmen er en komplet kopi af den skærm du købte din mobil med. Du vil bemærke et tykkere og svagere glas, OLED'en/LCD'en har mindre skarpe farver samt et svagt blåligt/mat farveskær på hvide bagrunde.
​​​
Originale skærm.
Skærmen er tilsvarende den oprindelige skærm som følger med din iPhone fra ny. De flotte skarpe farver som OLED'en/LCD'en leverer, glassets kvalitet, rammen og kablerne på skærmen er identiske med den du er vandt til på din originale iPhone skærm. Oprindeligt var den her slags skærm kun forbeholdt de få autoriserede værksteder, men til store glæde for vores loyale kunder, så kan vi nu også tilbyde den her kvalitet.
​​
Forbehold for manglende reservedele
Alle reparationstider er med forbehold for udsolgte reservedele. Mobil Doc. har altid et stort lager med langt de fleste reservedele, men det kan ske, at enkelte reservedele ikke er på lager og kundens enhed derfor først kan repareres, når den pågældende reservedel er på lager igen.
​
24 mdr. garanti på selve reservedelen
Mobil Doc. yder 24 mdr. garanti på selve reservedelen (12 mdr. på batterier), vi har udskiftet. Garantien dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uprofessionelt indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Mobil Doc. inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget.
Se yderligere info om reklamation og garanti længere nede.
Priser og betaling
Priser på reparationer er bl.a. angivet på hjemmesiden under menupunktet ”Reparations priser”. Alle priser på Mobil Doc. er opgivet i DKK og er inklusive afgifter og moms.
​
Betaling kan ske med kontanter eller betalingskort (Visa dankort/Dankort) i butikken.
​​
Backup af data
Kunder er selv ansvarlige for at tage backup af deres data inden en enhed bliver indleveret til reparation. Mobil Doc. bestræber sig altid på, at bevare alt data på kunders enheder, men kan ikke gøres ansvarlig for tab af data i forbindelse med en reparation, diagnose, vandskaderens mm.
Personoplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres af Mobil Doc. bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på sikker vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Mobil Doc. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen og andre personoplysninger afsløres aldrig til andre, med mindre det er nødvendigt for at muliggøre en transaktion.
Ved køb af reparationer udbeder Mobil Doc. sig en række kontaktoplysninger, heriblandt navn, telefonnummer og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne lagres enten elektronisk eller på papir i ukrypteret form og kan gemmes i fem år, jf. bogføringsloven.
​​
Fortrolighed
Ved reparation af kunders enheder har Mobil Doc. teknikere adgang til fortrolige oplysninger og derfor er alle medarbejdere hos Mobil Doc. underlagt tavshedspligt.
​​
Køb af mobil/tablet/computer fra Mobil Doc.
Du kan købe en enhed hos os med ro i sjælen. Vores teknikere sørger for at teste alle mobilens komponenter igennem på værkstedet, før de bliver sat til salg i butikken. Vi sikre dig med 1 år garanti på dit køb af brugt udstyr hos Mobil Doc.
Læs mere om vores garanti betingelser længere nede.
​
Salg af mobil/tablet/computer til Mobil Doc.
Man foretager et salg til Mobil Doc., ved at udfylde en salgsformular på vores hjemside ”Sælg” – her angiver man hvilken enhed man sælger og definerer standen af denne. Ud fra disse informationer får man oplyst en vejledende pris.
​
Mobil Doc. forbeholder sig retten til at ændre den vejledende pris, såfremt den indsendte/indleverede enhed ikke lever op til de angivne stand-oplysninger.
Mobil Doc. forbeholder sig retten til at afvise enhver enhed – uanset stand.
​
Det er først når Mobil Doc. har modtaget og godkendt enheden, at salget af enheden kan gennemføres.
​
Vi overfører pengene inden for 1-5 hverdage, efter modtagelse og gennemgang af din enhed.
Hvis du sælger en enhed til os, kan du vælge at komme ind i vores butik med den, eller sende den ind med posten.
​
Modtagelse
Mobil Doc. forbeholder sig retten til at ændre i den vejledende tilbudspris, såfremt enheden ikke er modtaget inden for 14 dage efter der er udstedt en pakkelabel eller efter fra den dag aftalen er indgået.
Enheden er modtaget når den er udleveret til Mobil Doc.
Mobil Doc. tager ikke ansvar for medsendte effekter såsom SIM-kort, høretelefoner, covers, æsker m.m. og disse kasseres ved modtagelse.
Særlige forhold
Hvis enheden er enten Apple-ID låst, ikke er korrekt i forhold til de oplysninger der er afgivet af kunden eller på anden måde er låst, fx SIM-låst, forbeholder Mobil Doc. sig retten til at overskride den normale behandlingstid og processen med betalingen kan blive tilbageholdt. I disse eller lignende tilfælde vil Mobil Doc.kontakte kunden telefonisk inden for 2 hverdage fra modtagelse. Herefter vil Mobil Doc. kontakte kunden på anden vis, typisk skriftligt, indenfor 5 hverdage.
Hvis Mobil Doc. sammen med kunden ikke kan løse problemerne og/eller nå til enighed, er det for kunden til enhver tid muligt at få tilbagesendt sin enhed retur. Dette sker mod et gebyr på 79 kr. for at dække omkostningerne forbundet ved dette.
Hvis Mobil Doc. ingen tilbagemelding får fra kunden/ikke afhjælper Mobil Doc. eller selv bringer problemerne i orden inden for 12 uger fra modtagelsen af enheden, overgår ejerskabet af enheden til Mobil Doc.
Da vi handler med brugte varer og handler med diverse leverandører, betyder det at vi får leveret telefoner fra hele verdenen. Det kan derfor forekomme at enhederne stammer fra lande hvor der er andre funktionskrav, hvorfor det kan betyde at kamera lyden f.eks. ikke kan slåes fra. Der kan derfor ikke reklameres for landebestemte funktioner på de købte enheder.
​
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til mobildoc@outlook.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
​​
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
​
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten: Udførte ikke finansielle tjenesteydelser, hvis leveringen af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
Se afsnit om fortrydelsesret ved reparationer længere nede i disse betingelser.
​
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs beløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leverings omkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leverings-form, end den billigste form for standardlevering), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi bestræber os på at gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Bemærk vi ikke yder fortrydelsesret på varer købt fysisk i vores butikker.
Kontakt skal ske til følgende adresse:
Mobil Doc.
Vestergade 2b
4690 Haslev
CVR: 39489856
​
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Fortrydelsesret i forbindelse med reparationer
Fortrydelsesfristen på 14 dage løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.
Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret. Rimelige omkostninger dækker over materialer og arbejdstid.
Proceduren for at udøve fortrydelsesretten er som ovenfor beskrevet.
Detaljer og vilkår for Garanti & Reklamation
Her kan du læse yderligere om vores reklamationsvilkår og hvad der gælder.
Varer købt hos Mobil Doc. er dækket af reklamationsret og i nogle tilfælde en leverandørgaranti. Garanti kan variere fra mærke til mærke og have forskelligt indhold, men reklamationsretten er lovfæstet og følger alle produkter.
Mobil Doc. sørger for at din købte vare/enhed fungerer efter hensigten. Vi tester altid alle enheder inden afsendelse, så du får en enhed som fungerer som den skal. Mobil Doc. kan ikke holdes ansvarlig for fejl på enheden, der kan forekomme som følge af fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uprofessionelt indgreb, tab, uheld, ulykker og/eller udsættelse for væske.
Skulle din enhed mod forventning være fejlbehæftet, skal du være opmærksom på at ved enkelte reparationer kræves det, at enheden efterfølgende opdateres, dette medfører alle data går tabt. Mobil Doc. kan ikke gøres ansvarlige for tabt data, ved reparation.
​
Reklamation og garanti
I overensstemmelse med købelovens regler yder vi 2 års reklamationsret på alle varer.
For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.
Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid tage kontakt til Mobil Doc. og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Reklamation kan foretages ved at kontakte os.
Lider varen af en fejl eller mangel, vil Mobil Doc. sørge for at reparere varen eller alternativt foretage ombytning, hvis det ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for Mobil Doc.
Med mindre andet er aftalt, ydes erhvervsdrivende alene 12 måneders reklamationsret, idet reklamation skal ske straks en fejl eller mangel konstateres. Erhvervsdrivende har pligt til at foretage en sådan undersøgelse af en købt vare, som ordentlig forretningsbrug kræver.
Garanti skal tilføre noget udover reklamationsretten, det kan være at slitagedele dækkes eller andre fejl som ikke er direkte knyttet til en produktionsfejl. Du finder information om garantibetingelser i brugsanvisningen og ofte også på producentens hjemmesider.
Hvis du i tillæg har en forsikringsaftale på dit produkt er du sikret mod fejl som måtte opstå af ydre påvirkning, som f.eks. overspænding, stødskader og væskeskader.
Hvis du ønsker at læse mere om dine rettigheder som forbruger, så anbefaler vi Forbrugerstyrelsens hjemmesider hvor du finder god information om reklamation.
Selv om Mobil Doc. handler med kendte mærkevarer hænder det desværre, at en vare er defekt. Nedenfor kan du læse om, hvordan du som forbruger er stillet i en sådan situation. Du skal være opmærksom på, at det kun gælder varer, der er omfattet er reklamationsretten.
Reklamationsret
Alle varer er omfattet af 2 års reklamationsret - det betyder, at du i op til 24 måneder fra købsdato kan reklamere over eventuelle fejl.
Bevisbyrden
Der kan i visse tilfælde være tvivl om, hvorvidt en fejl er dækket af reklamationsretten. Viser fejlen sig inden for de første 6 måneder formodes fejlen at have været til stede ved overdragelsen, og det er sælger der skal sandsynliggøre det modsatte. De resterende 18 måneder er det som udgangspunkt køber, der skal godtgøre dette.
Hvis produktet har en mangel:
Hvis du mener, at dit produkt lider af en mangel, vil vi udbedre manglen ved at lade dit produkt reparere af vores fagfolk, men i visse tilfælde kan andre løsninger også komme på tale (jvf. købeloven). Du kan kræve omlevering, såfremt dette ikke medfører urimelige omkostninger for Mobil Doc., og at reklamationen i øvrigt er berettiget.
Reparation og returnering
For at indlevere et produkt til reparation skal du medbringe det til Mobil Doc. - kvittering kræves.
For at sikre korrekt behandling af din reklamation/retur skal du vedlægge følgende;
- kopi af din faktura/kvittering
- udførlig fejlbeskrivelse eller retur-årsag
- samt information om, hvordan vi kan komme i kontakt med dig.
​
Reklamation
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen næsten altid være rettidig. Ved indsendte reklamationer skal udgifter for afsendelse selv afholdes af afsender og Mobil Doc. refunderer derfor ikke fragtomkostningerne. Ved uberettigede reklamationer opkræves et gebyr for diagnose og behandlingstiden herved samt tilbageforsendelsen af varen på i alt 200 kr. Vi bestræber os på, at behandle reklamationer inden for 5-10 hverdage efter modtagelse af varen men under visse omstændigheder kan det tage længere tid - i disse tilfælde vil Mobil Doc. tage kontakt til afsender.
OBS! Ved selvforskyldte skader er enheden IKKE dækket af reklamationsretten - dvs.: Ved ødelagt skærm, bagcover, tab, væskeskader og lign. Skulle din enhed mod forventning være fejlbehæftet, skal du være opmærksom på at ved enkelte reparationer kræves det, at enheden efterfølgende opdateres, dette kan medfører at alle data går tabt. Mobil Doc. kan ikke gøres ansvarlige for tabt data, ved reparation.
Såfremt du skulle være så uheldig at der skulle opstå en skade eller fejl på din telefon, tablet eller computer er du velkommen til at kontakt os.
Reklamationer kan også sendes til:
Mobil Doc.
CVR: 39489856
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Da reparationer er tjenesteydelser, er der som udgangspunkt ikke 2 års reklamationsret. Der er dog 3 års forældelsesfrist på reparationer, og kontakt os gerne hurtigst muligt, så vi har mulighed for at udbedre fejlen. Mobil Doc. yder 12 måneders reklamationsret på batteri samt sliddele.
Slitage, ukorrekt brug m.v.
Du skal være opmærksom på, at der ikke er tale om en mangel, hvis denne skyldes slitage (f.eks. laserpickup), ukorrekt brug (f.eks. i strid med brugsvejledningen) eller ydre påvirkninger (f.eks. Lynnedslag, uheld, tab, urimelig meget tryg på enheden, slag, revner mm). I givne tilfælde skal du selv afholde omkostningerne ved en eventuel reparation.
​
Vilkår for service og reparation
Følgende vilkår gælder for både forbrugere og virksomheder, når produkter indleveres til service. Bemærk at det aldrig vil blive en udgift for dig, når produktet har en fejl, som dækkes af garantien eller reklamationen.
”Vi gør opmærksom på, at softwarefejl, væskeskader, manipulation, samt andre former for fejl mht. håndtering af produktet ikke er dækket af reklamationsretten eller garanti. Hvis fejlen falder uden for lovens rammer eller afviger fra reklamationen, kan der tilkomme en udgift for fragt og undersøgelse. Vi minder dig på at tage sikkerhedskopier af dine hukommelsesenheder, inden du afleverer produktet hos os, da Mobil Doc. ikke tager ansvar for dette.”
Med dette vil vi informere dig om, at garanti og reklamation kun gælder for originale fejl. Hvis vi undersøger et produkt til reparation, og det fremgår, at fejlen beror på ydre årsager, medfører dette et gebyr, som du er pålagt at tage stilling til. Vælger du at acceptere gebyret, vil produktet blive repareret til den angivne pris. Vælger du at afvise gebyret, vil der normalt blive pålagt en udgift for undersøgelse og evt. fragt. I alle situationer gør vi alt for at undersøge eventuelle håndteringsfejl og fejl grundet ydre skader, inden produktet bliver givet videre til vores reparatører; dette for at minimere udgifterne for dig.
Du skal huske at sikkerhedskopiere vigtige data i dine produkter, inden du sender det ind til reparation. Vi kan aldrig garantere for, at alt data på enheden er intakt efter gennemført reparation. Vi hjælper selvfølgelig med at tage en sikkerhedskopiering, hvis dette ønskes. Eksempel på produkter, som har hukommelsesenheder er mobiltelefoner, tablet, computere mm.
Bemærk, at garantien for eksempel normalt ikke omfatter:
Skader ved tab, fugtskader eller skader på grund af anden ydre påvirkning*
Skader, som er forårsaget af fejlagtig anvendelse af produktet, f.eks. i strid med Samsungs, Apples, Huaweis, Sonys, Nokias, mfl. instruktioner.
Skader, som er forårsaget af fejlagtig installation af produktet.
Garantiservice for produkt uden serienummer.
Anvendelse af produktet inden for rammerne for erhvervsvirksomhed.
​
Yderligere tilføjelse
Selvom fejlen er hos forbrugeren eller der er forekommet uheld med et repareret produkt fra forbrugerens side, så hjælper Mobil Doc. altid gerne med en efterreparation til oftest fordelagtige priser i forhold til de normalt gældende priser for reparationer.
Vi hjælper altid vores loyale kunder og har altid en alternativ løsning til en skade på dit produkt, selvom du ikke er dækket af den ovennævnte garanti.
Cookie
Når du bruger Mobil Doc. accepterer du, at der benyttes cookies på vores hjemmeside. En cookie er en datafil, som lægges ned på din computer for at holde styr på, hvad der sker ved dit besøg hos vores hjemmeside og for at kunne genkende computeren, og kunne håndtere din fulde ordre mm.
En cookie er ikke et program og indeholder ikke spam eller virus, men blot en datafil, som er der for at du kan få en god oplevelse på vores side.
​
Forbehold
Vi forbeholder os retten til at ændre vores handelsbetingelser løbende. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig opdateret på dette område.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Mobil Doc. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen,
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby